لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

همه جا برف

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹ ب.ظ

امروز، من و بهشت و نازنین رفتیم بیرون.

خیلی عجیب بود که دی و بهمن برف نیومد و اسفند یه عالمه بارید! درست اندازه ی پارسال! و کلاسام امروز کنسل شدن و خیلی هم چسبید ^~^ گفتم اسفند ماه خیلی ماه خوبیه!

روی شاخه ی درختا حجم بزرگی از برف نشسته بود. کلی پیاده روی کردیم و پاهامون و دستامون بی حس شد از سرما. نوک بینیم هم قرمز شده بود.

البته که اعصابم هم خورد شد از اینکه جشن دانشگاه رو نرسیدم برم و برف بازی هم نکردیم و بهشت هم یه کاری کرد رفت رو مخم ولی در کل خوش گذشت و فیلم هم گرفتم.

اقا شهر موقع بارش برف خیلی قشنگهههه!

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۰۷
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۲)

خوش به حالتون:(

محل کارم سردسیره، منتظر برف بودم ولی تا الان خبری نشده:/

این هایم آرزوست:«روی شاخه ی درختا حجم بزرگی از برف نشسته بود. کلی پیاده روی کردیم و پاهامون و دستامون بی حس شد از سرما. نوک بینیم هم قرمز شده بود.»:))))

بارش برف تو سیاهی شب:)... 

ان شاءالله فرصتی پیش بیاد دوباره برید بیرون برا برف بازی:)

پاسخ:
سلام انشاءالله اونقدر برف بباره که دیگه آرزو کنین نیاد😁
وای بارش برف تو سیاهی شب خیلی شکوه انگیز ناکه^~^
ممنون :) برا شما هم‌ همینطور :)

سکوت برف بی نظیره...

پاسخ:
خیلی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی