لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

پایان :)

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۱:۲۵ ق.ظ

سلام 

هر موقعیتی یه عمری داره و در طول مدتی که تجربه‌ش میکنیم یه چیزایی ازش یاد میگیریم :)

من تا اینجا توی این وبلاگ خیلی حال خوبی داشتم. خاطرات زیادی نوشتم توی این یکسال و چند ماه.

ولی به دلایلی دیگه اینجا نمیخوام بنویسم :) 

خستمه از اینجا نوشتن. 

نه که‌ نوشتن قطع بشه ولی اینجا جای نوشتن نیست.

یه وبلاگ جدید میزنم و به آشناها آدرس میدم.

اینجا رو حذف نمیکنم. به قوت خودش پا برجاست.

خوشحال شدم از تجربه هایی که توی این وبلاگ باهاتون داشتم :)

یا علی

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۰۹
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۳)

خونه به دوشی و از این وبلاگ به اون وبلاگ رفتن سخته ها

واقعا تا جایی که میشه تو خونه خودت بمون 

هی جا ب جا نشو 

اگه یه روز کارد ب استخون رسید برو 

خواستی بری آدرس برای ما یادت نره 😉

پاسخ:
سلام :)
اگه کامنتت خصوصی بود میگفتم چرا اینکارو میکنم :)
حتما میفرستم برات ✨

سلام:`)

پاسخ:
علیک سلام :)

امیدوارم هرجا که هستی دلت شاد باشه :)

اگر دوست داشتی میتونی آدرس وبلاگت رو به منم بدی :دی

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون :)
چرا که نه؟ 
میام وبت کامنت میذارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی