لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

به نام خدایی که حسین را آفرید...

دوشنبه, ۵ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲ ب.ظ

سلام و نور

بعد از اینکه به دلایلی حس کردم نیاز دارم تا جایی شروع کنم به نوشتن

آن هم چه شبی..

شب شهادت مادر

از حس و حالم بگویم این روزها که حس میکنم عاشق شده ام!!

عاشقی که راه درازی در پیش دارد و از خود می پرسد آیا میتواند عاشق بماند یا خیر

​​​​از خدا میخواهم که در این مسیر هرگز مرا رها نکند هر چند که خدا هیچوقت ما را رها نمیکند و این خود ما هستیم که او را رها می کنیم.

در این شب شهادت از خدا میخواهم مثل مادر، عاشق بمانم...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۵
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی