لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

برف آمد

چهارشنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۴۴ ب.ظ

برف آمد پشت ردت

در خیابان گم شدم

برف آمد برف آمد

در زمستان گم شدم....

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۱۴
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۳)

دانلود کردم 

خیلی خوب بود. آهنگش که عالی

 

پاسخ:
خوشحالم خوشت اومد:)

سلام 😁 داشتم فکر میکردم چه مدت طولانی ایه که نتونستم آهنگ گوش کنم 

یه زمانی چقد این مدل آهنگا رو گوش میکردم، الان فقط «یه روز یه آقا خرگوشه ... » 

پاسخ:
سلام
واقعا دمتون گرم😂❤️
منم گاهی اوقات به سرم میزد برم گنجشک لالا گوش بدم و با همون میزدم زیر گریه:))
ولی لالایی و شعر بچگونه گوش دادن نیاز میشه بعضی اوقات:)

عزیزمممم میفهمم کاملا. یه کلیپی هست برای فاطمه میذارم خودم باهاش گریه م میگیره، شاید شنیده باشی میگه : روی فرش خونه مون یه دونه کبوتره گاهی کیشش میکنم ولی اون نمیپره:)))

پاسخ:
الان که گفتین رفتم نگاه کردم و از اونجایی که حالم اینروزا جوریه که یه چیز کوچیک گریم میندازه بازم اشکم گرفت‌‌... :)چقدر خوب بود.
واقعا دنیای بچه ها خیلی پاک و قشنگه، غبطه میخورم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی