لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

خدای من

چهارشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۱، ۰۴:۳۹ ب.ظ

 

وبلاگای مختلف رو دارم میخونم

هر کسی یه معجزه ای، یه نشونه ای، یه اتفاق جالبی براش افتاده.هر کسی چیزایی رو تجربه کرده..موقعیت هایی رو داشته که در نوع خودشون شگفت انگیز بودن.چقدر خوبه...خدا خیلی دقیق حواسش به همه بنده هاش هست بدون اینکه ذره ای از توجهش به من کم کنه همزمان حواسش به یه بنده دیگه اون سر دنیا هست و معجزه ی مورد نیاز اون بنده رو توی مناسب ترین موقعیت میذاره جلو پاش.همزمان که هوای ماها رو داره، حواسش به اون موجود ناشناخته ی زیر سنگای کف اقیانوس هم هست...هر چی بهش بیشتر فکر میکنم شگفت زده تر میشم.خدای من فقط مال منه اما همزمان تنها خدای بقیه ی موجودات عالم هم هست... 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۱
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۱)

خدایا شکرت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی