لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

۲۲ بهمن و کتاب و این حرفا

جمعه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵ ب.ظ

میدونم توی نام گذاری پست هام خیلییی خلاقم:|بذارید پای خستگیم که هیچی به ذهنم نمیرسه:)

فردا روزیه که مدت هاست منتظرش بودم.هر چقدر دی ماه دلگیر و اعصاب خورد کنه و دلم‌میخواد سریعتر تموم بشه بهمن ماه رو دوست دارم و به انتظار دهه ی فجر سر میکنم.هیچ نظری ندارم فردا باشم توی راهپیمایی یا نه ولی امیدوارم اونجا باشم!به هر حال هیچی از من بعید نیست.نه اینکه من معجزه برام زیاد پیش میاد.ولی خب یهویی میبینین سرخود یه کاری کردمD:

نکته دوم اینه که پویش قبلی ارام جان بود چقدر قشنگ پیش رفت؟

الان مرحله دومش رو هم داشته باشیم:))توضیحات بیشتر هم توی خود مطلب بخونین ؛) (انشاءالله با همین فرمون پیش بریم کلی کتاب با همدیگه میخونیم)

دیگه هیچی...سالگرد آزادیمون مبارک:))))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۱
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۱)

سلام حنانه جان 

مبارک همه مون باشه🌸🌸

پاسخ:
❤️❤️❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی