لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

آیت الله العظمی هر چی دلت خواست

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۲، ۱۰:۰۵ ب.ظ

شب بعد عروسی عمو با اهل و عیال تشریف آوردن خونه مون. مهمونای نوروزی هم که پیشمون بودن. آقایون پایین نشسته بودن و خانما بالا. این تفکیک هم بابت این بود که مردا حال نداشتن از پله ها بیان بالا :)) تازه بی اعصابم بودن :/ یکی از نمایندگانمون رو فرستادیم پایین که بهشون بگن بیاین بالا یه برنامه بریزیم که بریم گشت و گذار. 

علاوه بر اینکه نماینده رو نهیب داده بودن عموم هم گفته بود به زن عموتون بگین بیاد پایین بریم خونه وگرنه همینجا میخوابم :)))😂

آقا اینا مشغول تحلیل عروسی و صحبت درباره ی اینکه لباس و آرایش کدوم یکی خوشگلتره، بودن. بعد بحث رسید به ماه رمضون.

زن عموم گفت : من خو قبل از خونه ی شما پیش عروس بودم. ناخون کاشته بود. گفت که روزه ام. بعد گفتم نمازت چی پس ؟ گفتش: عیب نداره😐:))یادم باشه بهش زنگ بزنم بگم نمازت قبول نیست اینشکلی.

حالا عروس ما که کلا تو باغ نیست. با همین لاکا نماز میخونه. یعنی خودش هر جور دوست داره کار میکنه. هم خدا رو داره هم خرما :)

مامان نگاهش افتاد به پاهای زن عموم گفت: ععع! پَه خودت لاک زدی😂

زن عموم گفت : آرهه. منم یادم رفت پاک کنم.

😐😂

زنِ دوست بابام گفت: عیب نداره. فقط یکی از ناخونای پات رو پاک کنی حله.

یکی دیگه در اومد گفت: من شنیدم انگشت شست پا رو نباید زد.

دخترِ دوست بابام گفت نههه! من فقط اون انگشت کوچیکه رو نزدم برا وضو.

و اینگونه بین علمای حاضر در صحنه اختلاف افتاد سر همین موضوع.

به مهسا گفتم : اینا مرجع تقلیدشون آیت الله هرچی دلت خواسته. هر جور خودشون خواستن حکم میکنن.

خلاصه تا آخر بحثشون من و مهسا فقط داشتیم میخندیدیم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۰۸
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۴)

دین در خدمت دنیا:)

پاسخ:
:)))

خانم فقط اورجینالش👌👌👌

بدون آرایش، بدون لاک، بدون گونه تزریقی و لب و غیره و بدون مژه پرنده و بلفا و کوفتا😄 

والا بخدا 

خدا نکنه یه عروسی دعوت بشیم باید کلی به مغزمون فشار بیاریم تا خانمای فامیل رو به جا بیاریم اونقدر که تغییرات فاحش میدن به خودشون 

جدیدا هم که نوبر شدن، حتی عید هم قابل شناسایی نیستن😅 

امسال عید دیدنی رفته بودم قم منزل مادر شوهر جان، جاریمو که دیدم رسمی گفتم سلام حال شما خوبه خانواده خوبن انشااله، فکر کردم از فامیلاشونه که من ندیدمش، گفت من لیلام، زدم پس کله اش گفتم خوب چرا این ریختی کردی خودتو یه طوری بگردین لااقل آدم حس غربت نکنه

پاسخ:
😂😅
اینا به خاطر وسواس هاییه که به وجود اومده.
یه زمانی جراحی پلاستیک و عمل بینی و این حرفا فقط واسه کسایی مد بود که بینی بد فرمی داشتن.
الان دیگه حتی اونایی دماغشون طبیعی خیلی کوچیکه میرن عمل میکنن.
واقعا چرا خب؟  هیچی دیگه از دماغشون باقی نمیمونه :|
کاری کردن که افراد دیگه نسبت به ظاهر خودشون اعتماد به نفس ندارن و به خاطر اینکه از بقیه جا نمونن همچین بلایی سر خودشون میارن.




مسخره به نظر بیاد شاید حرفم اما قدر همین بحثها رو هم بدونید... همینکه اهمیت داده میشه و تو جمع موضوعیت داره....

پاسخ:
نه میفهمم چی میگین :)
از این بدتر خیلی هست :) 

دقیقا 👌👌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی