لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

یک لحظه آرامش

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴ ق.ظ

تصور اینکه چوب‌پر خادمی را به دست گرفته‌ام. لابه‌لای زائرین قدم می‌زنم و خنکای حرم بابا علی را حس میکنم میتواند مرا از تمام این دنیا برهاند.

گویی نجف همان خانه ی گمشده ای ایست که سالهاست روح مشوّشم به‌دنبالش میگردد...

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۰۲/۰۲/۰۹
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۳)

بهتون پیشنهاد می‌کنم حتما کتاب کهکشان نیستی رو بخونید. البته اگر نخوندید.

سفری است شیرین به بحر نجف از زبان یکی از نوادر دنیای ما که حتما روح و جان خواننده را صیقل می‌دهد...

کتابی است که می‌تواند تغییر دهنده ما ها باشد...

پاسخ:
سلام اتفاقا چند وقته میخوام بخونم هی فرصت نمیشه :(
انشاءالله که برسم بخونم. نخل و نارنج هم درمورد  یکی دیگه از علماست و بخشی از داستانش توی نجف میگذره. نمیدونم خوندید یا نه ولی قشنگه اونم...

آره اون‌هم زیاد تعریفش رو شنیدم و ظاهرا راجع به شیخ انصاری هست اما متاسفانه هنوز نرسیدم بخونمش...

ممنون حتما میذارمش توی لیستم...

پاسخ:
خواهش میکنم....

خوش به سعادتتان

خانه پدری

خانه چه کسی؟

امیرعوالم علیه علیه السلام

اخ اخ

پاسخ:
سلام من تا به حال شرفیاب نشدم اونجا....
ولی اگر خدا بخواد ممکنه اسمم در بیاد و بتونم برم برای اربعین...دعا کنید بشه :) خیلی نیازمند دعا هستم.‌.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی