لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

من

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱ ق.ظ

این روز ها خیلی خودم هستم. راحت، بی تعارف. فکر میکنم خیلی وقت بود که به همچین حالی نیاز داشتم. اینکه دیگر نترسم که بقیه چه میگویند. اینکه رها حرکت کنم. واقعا به معنای کلمه برایم مهم نیست. مدت ها بود که فکر میکردم مسئول تمام ناراحتی های ملت من هستم. اما دیگر نا و حوصله ی این حس ها را ندارم. فکر کنم توانم ته کشیده و این شاید موقعیتی بود که آرزویش را داشتم. پس اینطوری است که دیگر آدم بی اهمیت میشود....

مدت ها بود که نیاز داشتم سبک زندگی ای برای خودم داشته باشم که آن حالم را خوب کند و شاید این همان سبکی بود که به دنبالش میگشتم. سبک بیخیالی. من سال ها تنها چیزی که طعمش را نچشیده بودم بیخیالی بود و حالا خوب لذت میبرم که بیخیالی یعنی چه :) 

موافقین ۴ مخالفین ۲ ۰۲/۰۲/۲۰
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۳)

این خیلی خوبه 

بهت تبریک می گم که شجاعی و خودتی

پاسخ:
:))🌱

نمی‌دونم بی‌خیالی در این پست مترادفِ با آرامش زندگی کردنه و آسودگیِ خاطر که ناشی از توکل و تکیه بر خداست

یا مترادفِ بی‌عاری و بی‌اهمیتی...

حشوِ قبیحه اگه بگم اولی ستوده است و دومی نهی‌شده...

سبکِ زندگیِ شخصی منافاتی با آسودگیِ خاطر نداره وقتی محک خدا باشه. 

 

مؤید و سلامت باشید. 

پاسخ:
سلام خب یه بخشی ازش شامل این میشه که حساسیت های بیش از حد درمورد دیگران رو کنار گذاشت و متعادل به نظراتشون اهمیت داد.
و یه بخشیش هم همون توکل بر خداست و خودم رو بابت اینکه بشود یا نشود اذیت نکردن...
یک زمانی تمام وقتم صرف این میشد که ببینم کی چی میگه راجع بهم یا وای اگر یک لحظه من یجوری رفتار میکردم که باب میل بقیه نبود. اینا خیلی آزار میداد.
اما فکر میکنم اینکه آدم سعی کنه برای خودش هم زندگی کنه باعث میشه بهتر دیگران رو درک کنه.
الان دیگه اول از همه سلامت روحی خودم مد نظرمه که یه وقتی آسیب به روحیه ی خودم وارد نشه....

همچنین...

هیچ چیز نباید فدای آرامش ما بشه

استادی داریم روی آرامش تاکید خاص می کنند.

تدین با استرس در تضاد است.

یکبار گفتم استرس دارم که نکنه یار امام زمان علیه السلام نشم :))

چهباید کنم کلا؟

گفتند: ببین استرس، اضطراب نشانه ایمان نیست، بین دغدغه مند بودن و مضطرب شدن فرق هست.

تو که نمی تونی خودت رو به امام زمان تحمیل کنی می تونی؟؟ تو تکالیفت رو درست انجام بده، رجائا امیدوار هم باش اما مضطرب نباش.

 

غرض این که ملاک دست خودمونه. هیچ چیز فدای آرامش ما نشه. این به معنای خودخواهی نیست، به معنای خودسازی است.

پاسخ:
دقیقا👌
واقعا اگر حال درونی خودم خوب نباشه چطور میتونم تلاش کنم که واسه امام زمان یار بشم وقتی حال بد خوره ی روح و روانم شده...
حال خودم که خوب باشه، اونوقت میتونم کمک کنم دنیا جای بهتری بشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی