لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

من البین یاحسین من زغری وشاب الراس

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۱:۲۹ ق.ظ

در تاریکی اتاق نشسته‌ام و به این نوحه گوش میدهم. .جسماً یک جا هستم و روحاً جای دیگری. همه ی صحنه ها برایم پدیدار میشوند و قفسه سینه ام سنگین میشود. به محرم نیاز دارم. به تنفس در هوای او...به اینکه باز یواشکی به عنوان حنانه ی هشت ساله بدون اینکه نگهبان عَلَم مرا ببیند خودم را به عَلَمِ پر از پارچه نزدیک کنم و پارچه ای را که چهره ی حضرت عباس روی آن کشیده شده بو کنم و ببوسم...

قله یاعباس ارجع ... ما ترید المای سکینه
به او بگو ای عباس! برگرد. سکینه دیگر از تو آب نمی خواهد.

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۰۲/۰۲/۲۷
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۴)

دعا کنید به اربعین برسیم... به مشّایه... به عمودها... به تاول‌ها... به بوی سیگار و لهجۀ تندِ عِراقی... به مدینه الحسن... به نوحه‌های ضرب‌آهنگیِ موکب‌ها... به حلیب حارّ... هلبیکم زوّار بوسجّاد... به ورودیِ کربلا... به حاجز... به بین الحرمین... به حرم... به قبّه... به شش گوشه... به سیدالشهدا... سیدالشهدا... سیدالشهدا... 

این اولین سالیه که به محرم نیاز ندارم... به زودتر از محرم... به زیارتِ عرفه نیازمندم... یا حتی زودتر... این اولین سالیه که من به کربلا نیازمندم... هرچه زودتر؛ به اِحیا نزدیک‌تر! 

پاسخ:
اضطرارتون رو درک میکنم.....و چشم.. حتما دعا میکنم.. 
{من فقط هر چه بیشتر به این موضوع فکر میکنم بیشتر به این پی میبرم که حسین همان هوایی است که من نفس میکشم....}

خوشا وقت شوریدگان غمش

 

اگر زخم بینند و گر مرهمش

 

گدایانی از پادشاهی نفور

 

به امیدش اندر گدایی صبور

 

دمادم شراب الم در کشند

 

وگر تلخ بینند دم در کشند

 

 

پاسخ:
به امیدش اندر گدایی صبور :).....
اربعین، کربلا قسمتتون :)

وسط شلوغی های این روزا

.

.

حسین کسی است که آرامم میکند

نجف جایست که دلم برای دیدارش پر میکشد

اصلا من عاشق هر دو ام ،هم پدر  هم پسر:)

ولی دعا میکنم خدا داغ اربعین امسال رو روی دل هیچکدوممون نزاره😔

 

پاسخ:
امید....وا.....رم..... :)

طبق قاعده کل الخیر فی باب الحسین علیه السلام

ما مشهد مقدس هم که مشرف شدیم هفته پیش، تا در صحن گوهرشاد تا پای روضه سیدالشهدا علیه السلام نسوختیم حال زیارت پیدا نکردیم.

 

+ گاها که خسته می شوم به یک بند امید در زندگی فکر می کنم دآن هم کربلا و محرم و صفر!
می گویم باید بمانی این دنیا حداقل 40 محرم و صفر و کربلا به تو بدهکار است

 

پاسخ:
زیارت قبول
واقعا همینطوره...تنها امیدم به زندگی حسین بن علیه :)
اربعین و زیارت کربلا و بقیه ی عتبات رزق هر سال شما و خانواده تون ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی