لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

حالم؟

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۰۱:۱۵ ق.ظ

نیازمند یه چاه هستم که مثل امام علی سرم رو فرو کنم داخلش و زار بزنم...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۲
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۳)

یک گوشه می رویم و فقط گریه می کنیم . . . .

پاسخ:
نه آغوش مامانم رو دارم واسه گریه کردن الان
نه اجازه ی گریه دارم
بقیه بیدار میشن
راهرو ی خوابگاه شلوغه
در حیاط رو هم قفل کردن.
فلذا باید خفه بشم :)

بله خب 

گریه ی درون ریز 

ها ها ها ها ها! 

از کرامات ما تجربی خونده ها

پاسخ:
:)

چاه ما، قلب ماست.

بهش زل بزنی، خیلی چیزها میبینی.

پاسخ:
پس توی قعر چاه قلبم گیر افتادم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی