لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

آقای صد و بیست و هشت

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۰۸ ق.ظ

یه حالیم. میخوام فقط فرار کنم بیام پیشت. زودتر من رو برسون پیش خودت آقای ۱۲۸.....

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۲۵
معتاد چایخونه ی حرم

امام حسین(ع)

نظرات  (۲)

۲۵ مرداد ۰۲ ، ۰۲:۱۳ میم مثل حنانه

چه قدر دنیای بی تو دنیای زشتیه امام حسین جان :)

فلسفه ۱۲۸ چیه؟

پاسخ:
عدد ابجد اسم حسین :) برای توسل به هر کدوم از چهارده معصوم هم به حروف ابجدشون دقت میشه که براش صلوات بفرستن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی