لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

رفتنی شدیم انشاءالله

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۰۳:۰۳ ب.ظ

سلام دوستان.

امروز میرم سمت مرز و بعدش به سمت نجف برای خادمی حرم امیر المؤمنین(ع) ان شاءالله...

دعاگوی همگی هستم اونجا... حلال کنید.

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۲۸
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۵)

۲۸ مرداد ۰۲ ، ۱۵:۱۸ پرستوی عاشق

سلام

میشه منو خیلی دعا کنی ؟

به دلیل شرایط جسمیم امسال نمیتونم برم خیلی ناراحتم 😔

الهی دست پر برگردی

پاسخ:
سلام چشم حتما🥲
انشاءالله که قسمتتون بشه🥲

سلام حنانه بانو جان

خوش به سعادت تون 

التماس دعا 

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون 
چشم 🥲

سلام عزیزم

سفر بی خطر . التماس دعا 

ان شاءالله برات آرامش و اطمینان قلبی بیاره و شادی واقعی تو دلت بیاد 🌷

پاسخ:
سلام چشم...
انشاءالله❤️

سلام رفبق جان

التماس دعا داریم

به نیت ما هم قدم بردار لطفاً، که واقعا یاور امام بشیم و عاقبت بخیر

پاسخ:
به نیت شما بیانی های عزیز هم دعا کردم و هم قدم زدم :))

بح بح

دست پر ان شاء الله

پاسخ:
دست پر برگشتم ولی با یه حفره ی عمیق درونی....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی