لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

نگران نباش عزیزم

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶ ب.ظ

یه روزی بار و بندیلمون‌ رو جمع میکنیم و می‌ریم نجف زندگی میکنیم. 

 

زینب سادات با من هم نظری، مگه نه؟

 

نظرات  (۴)

برید نجف چکار کنید؟

پاسخ:
زندگی 

قطعا قطعا

شکی در این موضوع نیستتت🥺🤌

پاسخ:
:)))

انشالا :)

پاسخ:
:)))

خانه پدری است نجف.........................

پاسخ:
بله....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی