لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

سؤال یهویی

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۰۲:۲۰ ق.ظ

این سؤال رو فکر نمیکنم کسی حال و حوصله داشته باشه که برای پاسخ دادن بهش وقت بذاره یا اصلا براش مهم باشه یا حتی جوابش رو بدونه

ولی خب میپرسم شاید دست روزگار پاسخی را به دستم رساند.

 

اگر من یه تولید کننده ی محتوا( هر محتوایی مثلا کتاب یا فیلم یا اصلا یه مؤسسه ) باشم. جامعه ی مخاطبم رو چجوری پیدا کنم؟! و چجوری بسازمش؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۲۸
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۳)

اول جامعه ی هدف در نظر می‌گیری بعد میری سراغ تولید محتوا :) 

بدون در نظر گرفتن مخاطب محتوا ساختن خطاست :) 

ولی اگه منظورتون اینه مثلا یه محتوای کودک نوجوان ساختید، حالا موندید چطوری برسه به دست کودک نوجوان؟ خب اینجا از رسانه‌های موجود بهره میگیرید دیگه. به صاحب رسانه رجوع میکنید که لینک کنه شما رو به هم

پاسخ:
راستش حتی نمیدونم هنوز مخاطب من چه جامعه این و دارم برا کیا مینویسم. شاید چون فکر میکنم مخاطب من یه دنیاست. یعنی همه باید بفهمن، همه باید بخوننش، همه باید پیامش رو دریافت کنن. ولی حس میکنم ابنجوری نمیشه جلو رفت. یکم باید ریزتر شد. به اون ادم که گفتم مخاطبم همه‌ن یادم نمیاد چی گفت متاسفانه ولی فهمیدم نمیشه به اینصورت پیش رفت:/

به صورت کلی تولید محتوایی متناسب برای همه رو ممکن میدونم، اما خیییییییلییییییی کار شاقیه. شعرای بزرگ ما مثل سعدی همچین کاری کردن، هرکس به اندازه ی وسع و توان و فهم خودش از این محتوا استفاده می‌کنه. ولی خب کار هرکسی نیست و خیلی تخصص میخواد....

 

 

ببینید این محتوایی که تولید میکنید، برای فهمیده شدنش چه پیش نیازهایی لازم داره؟ چیا رو از قبل باید بلد بود تا مفهوم جا بیفته؟ اون پیش نیازها رو کیا پاس کردن؟ آیا همه اتوماتیک دارن؟ 

پاسخ:
اره دقیقا خیلییی سخته💔😐

اینم نکته ی مهمیه. مرسی که جواب دادی میخک :)



لازم نیست حتما جامعه_به معنای جمع آدم‌ها_ رو پیدا کنید . حتی اگر مخاطب شما یک نفر و دو نفر باشه ولی فرم و محتوای محصولتون پاسخی درست و دقیق و با کیفیت به یک نیاز انسان باشه ، از طریق همون یک یا دو نفر جامعه مخاطب خودش میاد سمت شما 

پاسخ:
کاملا درسته👌
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی