لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

قند روز های تلخ من

جمعه, ۶ بهمن ۱۴۰۲، ۰۱:۵۷ ق.ظ

کتاب پس از بیست سال رو که میخونم خودم رو جای راحیل تصور میکنم که در دریایی از عقاید مخالف گیر افتاده و در این بین تنها کسی که همراهیش میکنه سلیم، عشق روزهای سخت اونه.

ولی واقعا چقدر خوب میشد در این هیاهوی عقاید پیچ در پیچ، مادی گرایانه، کسی بود که جنس عشق و محبتش و عقایدش آدم رو امیدوار به روزهای بهتر می‌کرد و دنیا رو از این پیچیدگی در می اورد 

حقیقتا الان تو زندگیم به یه سلیم نیاز دارم :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۰۶
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۱)

واقعا اگه عشق یا یه محبت عمیق، که آدمو امیدوار و بانشاط نگه داره، نباشه، زندگی خیلی سخته، خیلی

اما

قطعا اون نیرو و اون عشق، سلیم و در حد سلیم نمی‌تونه باشه

 

 

پاسخ:
متوجهم چی میگید
آدم نباید ایمانش به این چیزا بند باشه ولی خب قطعا بودنش هم قوت قلب محسوب میشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی