لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

یادداشت آخر شبی

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۰۱:۱۵ ق.ظ

خداوند هیچکس را در چندگانگی احساسی قرار ندهد.

بلند بگو آمیننننن :)

خداوندا بزن تو سر کسی که رمان بخونه و بعد هم دلش بخواد بره تو رخت خوابش و ساعت ها فقط فکر کنه به حس هایی که زنده شدن و نمیشه کاریش کرد.

آمیننننننن

خداوندا اگر قراره از این آدم هایی باشم که تا ابد نرسیدن رو تجربه می‌کنن، حداقل یه خیری باشم که چندین یتیم رو به فرزندی بگیره و مدرسه ساز باشم و وقتم رو همه‌ش بذارم رو این چیزا و... از این مجرد خفنا باشم :))))

 

آمیننننننننن

 

خداوندا دلم می‌خواست اَبروقابی( لقب همون یارو که پیشش گند بالا آورده بودم!) بیاد و یه اعتراف بکنه بگه حنانه خانم من از شما خوشم میاد. تموم شد و‌ رفت!

 

آمیننننن

خداوندا دلم می‌خواد وقتی فکرام زیاد می‌شه تو سرم و چاره ای واسشون ندارم این عادت راه رفتن و طول پذیرایی رو‌ طی کردن رو کنار بذارم و اصلا با راه رفتن خودم رو تخلیه نکنم. چون وقتی راه میرم بدتر نمیفهمم دارم به چی فکر میکنم.

فقط تندتند راه میرم که خسته بشم و بیفتم یه گوشه!

 

آمینننننننننن

 

خدایا گوشی رو ول کنم و بخوابم.

(آمین در بالاترین ولوم صدا)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۴
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۵)

خداوندا دلم می‌خواست اَبروقابی( لقب همون یارو که پیشش گند بالا آورده بودم!) بیاد و یه اعتراف بکنه بگه حنانه خانم من از شما خوشم میاد. تموم شد و‌ رفت!

 

+ اگه اینو بگه جوابت بهش چیه ؟

پاسخ:
خییللی دلم میخواد اولش محلش ندم و طاقچه بالا بذارم به جبران رفتارای خودش😂
بعدم اکی رو بهش میدم و به خانواده‌م هم خبر میدم
البته من همین موضوع که ازش خوشم اومده رو کلا به مامانم گفته بودم

از لحاظ دینی و اعتقادی قبولش داری؟ 

از لحاظ اخلاقی؟

از لحاظ سیاسی قبولش داری؟ 

کار داره ؟

در ارادش می بینی که یه خانواده رو تشکیل بده ؟

از لحاظ مالی چه ظرفیتی داره ؟

چه مهارت هایی داره ؟

شهرهاتون کجاست؟

پاسخ:
یه سری چیزها ازش دیدم که خوشم اومده ولی از دور( مثلا اینکه تو کانون فیلم دانشگاه فعالیت داره و با دوستاش کسب و کار تو دانشگاه راه انداختن، و اینکه هم استانی خودمه)درمورد اعتقادات دینیش هم همین رو می‌دونم که نماز و روزه‌ش قضا نمیشه. دیگه بیشتر از این نمی‌دونم.
برا همین وقتی درخواست بده اکی رو میدم که آشنا بشیم دیگه
که مثلا بیشتر راجع به اعتقاداتش و تفکراتش بدونم 
این خوش اومدن ها فقط حس اولیه‌ان
ممکنه من اشتباه کنم راجع بهش
به هر حال به نظرم آدم وارد صحبت با یه نفر بشه و آشنایی( با اطلاع خانواده)خیلی بهتر از اینه که از دور ببینه و حسرت بخوره‌
حداقل تکلیفش معلوم میشه که این ادم اصلا مناسب من هست یا نه

سوال بعدی اینه که دینداری به قضا نشدن نماز و روزه‌است ؟

به چیه ؟ 

به چی هاست؟

به همون ها که هست عمل می کنه؟

پاسخ:
نه گلم به این حرفا نیست 😄
گفتم اطلاعاتم همینقدره ازش و برای اینکه بیشتر بدونم باید با خودش مستقیما آشنا بشم
وگرنه خدا رو شکر در زندگیم اینقدر سطحی فکر نکردم که بابت نماز و روزه بخوام از یه نفر خوشم بیاد و باهاش آشنا بشم

۱۴ بهمن ۰۲ ، ۱۴:۱۶ امین پدرامی

مواظب تله ها باش خلاصه

پاسخ:
تله از چه نوعی؟ 
۱۴ بهمن ۰۲ ، ۱۶:۵۳ امین پدرامی

تله از نوع ازدواج 

پاسخ:
ازدواج هم میتونه تله باشه هم اتفاق خوب
فعلا که کلا به این مقوله نزدیک نیستم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی