لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

راهیان نور

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۰۶:۰۳ ب.ظ

چند ساعت دیگه به پایان تایم ثبت نام بیشتر نمونده. 

هزینه ثبت نام ۳۰۰ هزار تومنه. 

تو کارتم ۲۷۰ تومن مونده. 

خیلی این روزا من و من میکردم که ثبت نام کنم یا نه... 

امروز دیگه تصمیمم رو گرفتم. 

عکس پوستر رو هم برای بهشت ارسال کردم به عنوان تیری در تاریکی! 

چون احتمال اومدن بهشت خیلی کمه. بالاخره راهیان نور هم از اون سفرایی نیست که توش حرفای سیاسی زده نشه و خب این روزا اینقدر یه عده نا آگاه متعصب، دروغ تو گوش بهشت خوندن که نمیدونم قبول کنه بیاد یا نه. 

برای نوشتم بیا که خوش میگذره.. واقعا هم خوشه این اردو :) 

به هر حال امیدوارم بیاد و دوتایی این اردو رو بریم

خیلی به دلمه اونم باشه... 

البته اول باید منتظر باشم مامان اینا بیان سی تومن دیگه هم جور بشه... 

ولی دعا کنین قبول کنه و بیاد. 

بیاد خیره

نیاد هم بازم خیره انشاالله... 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۷
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۸)

۱۷ بهمن ۰۲ ، ۱۸:۰۷ امین پدرامی

بدم نمیاد یه بار برم 

پاسخ:
واقعا می ارزه امتحان کردنش :) 

من واقعا حالم داغونه که امسال نمیتونم برم 

واقعا ناراحتم 

میخوره به عروسیم متاسفانه...

باور میکنی فقط و فقط بخاطر اینکه راهیان رو از دست ندم به کنسل کردن عروسی فکر میکردم؟ 

یه دنیای دیگه است.... دلتنگ اون دنیام... 

برو خواهر... برو و برای منم دعا کن... برو و لطفا دو قطره هم برای جا مونده ها اشک بریز... به خاک طلائیه سلام منو برسون... به کوچه پس کوچه‌های هویزه... به مسجد خرمشهر... به شلمچه شلمچه شلمچه.... 

هییییی

واقعا اونایی که نمیرن رو درک نمیکنم 

بدتر از اون کسایی که یه بار رفتن و دیگه نمیرن رو درک نمیکنم....

 

دعا کن بعد عروسی دست و بالم بازتر شه

دعا کن دیگه جا نمونم....

دعا کن هیچکس جا نمونه....

 

 

باتشکر :`)

پاسخ:
وای عزیزممم
اول از همه برات آرزوی خوشبختی میکنم و امیدوارم که عاقبت بخیر بشی❤❤
و میدونم چی میگی :)) 
دنیای اونجا خیلی قشنگتره... خیلیییی
دعا کن برم.. من که هنوز رفتنم جور نشده... ولی چشم اگه برم دعا میکنم شما و آقا مهیار با هم قسمتتون بشه و اینجور جاها رو رگباری پشت سر هم دعوت بشین:) 
شلمچه... چقدر دلم براش تنگه... 
حتما اگه پام رسید سلامت رو به خاک های اونجا میرسونم... 

ممنونم 🥺♥️ قبول باشه ان‌شاءالله...

پاسخ:
انشاالله 🙏
۱۸ بهمن ۰۲ ، ۰۰:۰۳ زری シ‌‌‌

چرا دانشگاه ما خبریش نیس /: ؟

پاسخ:
شاید خبردار نشدی
کدوم دانشگاهی؟ 
۱۸ بهمن ۰۲ ، ۲۰:۵۶ زری シ‌‌‌

توی کانالای تلگرامی شون خبری نیس

احتمالا همون بسیجی اینا رو می‌برن .

پاسخ:
آها
برا ما کل دانشگاهه. فرقی نداره 

@زری 

امکان نداره کسی بخواد بره و نبرنش

مگه اینکه بخاطر کمبود بودجه اعلام کنن ظرفیت فلان قدره، زمان محدود بذارن یا قرعه کشی بین همه علاقه مندین انجام بدن

اگه بخوان فقط خودشون رو ببرن میتونید شکایت کنید به خاک و خون بکشیدشون 😂 

احتمالا اطلاع رسانی اشون ضعیفه 

بیشتر پیگیر شو زری

یا از معاونت فرهنگی، یا از پایگاه بسیج. اینا مسئولشن....

پاسخ:
حالا بیراه هم نمیگه بنده خدا
جز اینکه احتمال داره اطلاع رسانی ضعیف بوده باشه و این حرفا
متاسفانه بعضی دانشگاها نهادهاشون فقط به بچه های خودشون اهمیت میدن
نمونه‌ش هم به چشم خودم دیدم تو دانشگاهمون :))

برگها! چطور میتونن؟! 

یاد سپیده افتادم 

از مسئولین اتوبوس ما بود.

وقتی اتوبوس راه افتاد سپیده سر پا بود. یعنی کل روز سرپا بود. برای همین هم کسی متوجه نشد صندلی براش نیست 

نگو چند نفر روز حرکت با کلی اصرار و التماس اومدن، بیمه‌اشون رو رد کرده بودنا ولی دقیقه نودی. تو اتوبوس ما هم یه نفر اضافه بود 

فقط آخر شب دیدم که سپیده روی کف اتوبوس نشست و خوابید :`) آخ هم نگفت....

اونوقت چطور میتونن حتی اطلاعیه ثبت نام راهیان رو به غیر خودی ها نگن... که چی؟ جا برات کم نیاد؟ یه وقت نتونی با خلوت و آرامش زیارت کنی؟ خاک بر سرت.... خاک....

پاسخ:
واقعا خدا خیرش بده سپیده خانم رو و اجرش محفوظ 
‌والا من تو بسیج و راهیان نور که نه
یه جای دیگه دیدم
سفر مشهد!! :) از طرف یکی از انجمن ها
سفری مشهدی که من برای ثبت نامش شرکت کرده بودم و حتی مصاحبه رفتم ولی بعد فهمیدم هرکییی رو بردن عضو اون انجمن بوده!!
یعنی نوشته بودن کل دانشگاه‌ولی فقط به اعضای خودشون گفته بودن.
خیلی دلم شکست...
بعدش آقا خودش طلبید :)

از انجمن 

کانون

نهاد 

از اینا انتظار دارم و شوکه نمیشم

اما از بسیج نه :`) بدجور بهم میریزم همچین چیزهایی رو ببینم اگه....

پاسخ:
من از هر کسی که پسوند اسلامی پشت اسمش یدک بکشه و برخلافش عمل کنه خوشم نمیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی