لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

بی خواب!

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۰۱:۴۵ ق.ظ

از اینکه شب ها یجوری از لحاظ فکری کلافه میشم که هیچ کاری جز فکر کردن نمیتونم انجام بدم، بدم میاد.

بچه ها دعا کنید مدت پرداخت هزینه رو تمدید کنن که بهشت هم بیاد.

دوست داره بیاد ولی پیامک اطلاع رسانی رو دیر دیده. اینا هم گفتن تا پنج عصر‌ دیروز که گذشت!

به مسئول پیام دادم که بازم مهلت بدین و اینا

بببنیم چی میشه....

خدایا کاش دلم رو خالی کنی...دلم گرفته از بعضی آدم هایی که میان توش سرک میکشن...رسما دارم دیوونه میشم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۹
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۱)

۱۹ بهمن ۰۲ ، ۱۳:۰۳ امین پدرامی

عجبا عجب

آدمها به آینه احتیاج دارن که بهشون بگه تو چقدر زیبایی

و اگه آینه نگه دل آدمها می گیره

نقدا  اینو داشته باش

تو چقدر زیبایی!

پاسخ:
از بابت این نقد ازتون ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی