لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

بنواخت نور مصطفی، آن آستن حنانه را / کمتر ز چوبی نیستی، حنانه شو حنانه شو

لیلی با من است 🇵🇸

یه گوشه ی امن کنار ضریحت برای من :)
[جنونی بالحسین دلیل عقلی ]

طبقه بندی موضوعی

مِن باب کتاب هایی که ماه رمضان خوندم

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵ ق.ظ

ماه رمضون امسال به نسبت مشغله هام سه تا کتاب خوب خوندم که آمار خوبیه. البته چهارتا که آخری نصفه موند و هنوز تمام نشده‌‌.

از هرکدوم یه معرفی خیلی خلاصه میذارم که اگر دوست داشتید بخونید.

 

۱- روز های بی آینه:

یه قصه ی متفاوت... یه نفر رو یجور دیگه شناختی و عاشقش شدی و حالا بعد از هجده سال دوری هر دو با تفاوت های شخصیتی ای که پیدا کردین دوباره همدیگه رو پیدا میکنین.... حالا دیگه باید یه شخصیت جدید رو واکاوی کنی در حالی که خودت هم دیگه اون آدم سابق نیستی.. بخونید حتما.

 

۲-حیفا: 

خیلی وقت بود تو طاقچه داشت خاک میخورد. طاقچه خونمون رو نمیگم! اپلیکیشن طاقچه :) از اون دست کتابایی بود که تا شروع کردم نتونستم زمین بذارم. اولین رمان امنیتی ای بود که میخوندم و خداوندا از اتفاقات داستان و پشت پرده ی زندگی های آروم ما که نمیدونین چه خبره و دنیا داره چیکار میکنه :) بعضی صحنه های کتاب حالم رو خراب میکرد قشنگ! داستان پر از هیجانه. یکی از شخصیت های کتاب هم هم اسم منه. حنانه! چقدرم شخصیت جذابیه :)) توصیه ام در کل خوندنش به خاطر اینه که دستتون بیاد اون سر دنیا چه برنامه هایی واسه این سر دنیا ریختن :)

 

۳- زخم داوود: این کتاب توضیح خلاصه نداره. ارجاعتون میدم به این پست

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۰۳
معتاد چایخونه ی حرم

نظرات  (۳)

سلام به حنانه جانم 

طاعات قبول 

ممنون که به اشتراک گذاشتی کتابایی که خوندی رو 

 

در مورد کتاب شماره دو ، حیفا، من یه سری نقد خونده بودم که مذهبی‌ها رو منع کرده بودن از معرفی و دست به دست کردن کتابای آقای حدادپور، مخصوصا بین نوجوون ها، به خاطر اینکه گفته بودن توی کتاباشون هیجانات جنسی زیاد دیده میشه و ظاهرا این سبک نویسندگی شون هست، شما هم اینطور حس کردی؟ من خودم نخوندمشون،  اگه اینستاگرام داری آدرس صفحه رو بدم بری نقدش رو ببینی

پاسخ:
سلام دزیره خانم😍
طاعات و عبادات شما هم قبول باشه.
خواهش میکنم امیدوارم به درد بخور باشن.
راستش من از کتابای آقای حدادپور فقط همین یه کتاب رو اونم به پیشنهاد دوستم خوندم و خب نمیدونستم داستان چی به چیه ولی آره کتاب یه مقدار این چیزا رو توضیح داده بودن اونم چونکه داستان بر اساس واقعیت بود و توی واقعیت متاسفانه چنین اتفاقاتی افتاده بود.... درنتیجه بله، این کتاب رو هر رده سنی ای نباید بخونه.اما خب بقیه کتاب ها رو نمیدونم...بعد حالا توی کتاب هم تا جای ممکن سعی کرده بود بسته صحبت کنه. اما من درمورد اینکه سبک نوشتنشون اینشکلی باشه همچنین چیزی نشنیده بودم!! چون کلا از نویسنده و آثارش شناختی ندارم ولی با نقد خیلی موافقم. آدرس بدید برم بخونم.

راستی قالب نو مبارک

پاسخ:
ممنون :)))

یکی از کارهای قشنگی که بیانی ها می کنند اشتراک گذاری کتاب هست

جهت میده به آدم

چنتا کتاب کاری دم دست هست باید تمام کنم از جمله ناخدایی دیجیتال و ...

ان شاء الله یادم باشه برگردم و این کتاب ها رو ببینم و برم برای تهیه :))

پاسخ:
چه خوب..خوشحال میشم معرفی هام به دردتون بخوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی